Fórum - Téma


2.3i hůř startuje


Fórum 6 GG / GY 2.3i hůř startuje

Informace o modelu: Mazda 6 GG / GY



2011-06-08 20:55:11

Dělá to jen někdy - musím startérem delší dobu točit (pár vteřin) a motor nenaskočí svižně ale zabafá a až pak se chytne.

Někdy to dělá někdy ne.

Myslel jsem, že to bude svíčkama, ale po výměně žádný rozdíl...

Nevíte čím to může být?

2011-06-19 10:21:52

Jinak jsem zjistil, že to dělá jen teplý motor.

Studený startuje perfektně.

2011-06-19 12:41:23

Zkus vyměnit palivový filtr (za studena ŘJ dává víc paliva, kvůli studenýmu startu - něco jako sytič ve stodvacítce proto se startuje líp u studenýho motoru ), jinak to může být hodně věcí čidlo teploty, kabely ke svíčkám a klidně i čidlo kliky.... Samo nejsem žádnej servisák, ale něco podobnýho jsem řešil u opla a byl to právě palivový filtr. Třeba se mýlím, ale vyměnit ten filtr,to podle mě nejsou až tak vyhozený prachy

2011-06-20 13:35:55

palivový filtr mám nový...

2011-06-20 18:42:04

a co na to diagnostika? co takhle čidlo teploty nebo klikovky?

2011-08-09 12:40:41

Tohle delava palivove cerpadlo.

2012-12-08 17:28:27

Taktéž mám problém, ale se studeným startem u 2.3i. Pokud je nad +3 auto startuje naprosto v pohodě. Jakmile teplota vzduchu klesne pod 3°C auto točí, ale nenaskočí, chytne až na několikátej pokus a na všechny válce. Svíčky vyměněné, vzduchový filtr taky, baterie je nová. Klapka vyčištěná a byl udělanej reset ŘJ. Dneska mi po ujetí 3 km a zastavení, mělo tendenci zdechnout, ale pak se zase chytilo a otáčky vyskočily na 1000ot/min, kde zůstaly držet. Teplý motor startuje bez problémů, jen otáčky volnoběhu mi přijdou nízké cca 600ot/min. Ještě doplním, že mi dost dramaticky stoupla spotřeba a to na 16l/100km

Dělá to čidlo teploty vody ?

MAX6  
J.
2012-12-14 00:03:32

Mohlo by čidlo teploty vody,ale to by blbnul sitič. Nebo čidlo teploty vzduchu,potom to blbě smýchává benzín. Zkus najít ve workshopu odporový hodnoty (nebo jak se měří) tyhle čidla a zkus je překontrolovat. Pokud ti nesvítí CHECK ENGINE,tak nemusíš o diagnostice ani uvažovat,protože ta nic nenajde.

2012-12-14 00:16:07

Je to jak píšeš, nic nesvítí. Diagnostika nic neřeší. Někde jsem se dočetl, že by mohla být špatná váha vzduchu ..... Rád bych nejdřív našel příčinu a pak měnil díl, opačně bych taky mohl vyměnit půl motoru a závadu stejně neodstranit

MAX6  
J.
2012-12-14 00:25:39

Nejdřív bych zkusil proměřit čidlo teploty vzduchu a vody. Měl by na to stačit obyčejnej Ohm metr (multimetr) na měření odporu. Ty hodnoty najdeš ve workshopu,teda většinou tam bejvaj.

Ještě mě napadlo jestli nemůžeš mít zvodnatělej benzín nebo přímo vodu v nádrži,která by měla tendenci zamrzat.

U váhy vzduchu je velká pravděpodobnost,že by vyhodila chybu CHECK ENGINE a auto by blbnulo pořád.

http://www.mazdaclub.cz/g...s/153/Workshop_Manual.pdf

Přípravek na čištění palivový soustavy: http://www.znackoveoleje....-Fuel-Sytem-Cleaner-300ml

2013-09-11 15:54:12

Zdravim, trochu oživim tohle téma. Děje se mi při studenym startu, že startuju dýl a pak když chytne, tak ne hned na všechny válce a po sekundě chytnou všechny. První rozjezd bejvá s pocuknutim jako kdyby nebylo dostatek paliva a řešim to, že sešlápnu spojku, otáčky spadnou a pak je to ok. Že by palivový čerpadlo? Svíčky nový.


Odpovědět