Fórum - Téma


2.0i nebo 2.5i motor benzin


Fórum 6 GG / GY 2.0i nebo 2.5i motor benzin

Informace o modelu: Mazda 6 GG / GY



2008-10-09 14:41:57

Má někdo z Vás osobní zkušenost s rozdílem v benzínových motorizacích 2l a 2,5l u nové m6? Nezajímají mě články z časopisů, ale vlastní zkušenost, jestli ten 2,5l motor táhne o hodně lépe, nebo je rozdíl minimální a sežere jen o 1,5l / 100km víc benzínu. Bohužel jsem nikdy neměl možnost odskoušet dva zhruba stejně zajeté motory najednou.

Dále pak jestli se už mazda poučila, a u tohoto motoru nejsou problémy s olejem jako bývaly u 2,3 když někdo nedbal na údržbu.

2008-10-11 00:12:03

Aleš, který semka kdysi chodil a který mi umožnil onu testovací jízdu s novou 6 mi říkal že tam moc propastný rozdíl není, že akorát ve vyšších otáčkách má lepší a mohutnější zátah, zatímco dvoulitr spíše táhne lépe odspodu (což je pravda, to jsem si ozkoušel na vlastní kůži, stejně ale ty správné "grády" přicházejí až okolo 4-5tisíc ot/min). Sám jsem bohužel neměl možnost srovnání obou verzí ale spotřebou se moc neliší alespoň papírově, Mazda hodně snížila spotřebu u tohoto nejvýkonnějšího agregátu.... nehledě na to že verze GTA není o tolik dražší ale nabízí lepší výbavu... osobně bych se 2.5ky nebál a šel do ní... ale ani dvoulitr není špatnej... tj holt otázka preferencí

2008-10-13 11:38:07

To mě překvapuje, že 2l má lepší zátah odspodu než 2,5. Většinou to bývá opačně. Nejdůležitější ale stále zůstává otázka výdrže, jestli 2,5 dědí neduhy předchozí 2,3 nebo se již poučili.

2008-11-24 21:45:18

Projel jsem všechny motory mimo 1,8.

U disla jsem si řekl , že to sice celkem jede ,ale je to nudný motor . Nedá se to moc točit. Benzín 2,0 byl mnohem víc příjemnější při jízdě , bylo poznat vyšší výkon a motor byl zábavnější , ale pořád to nebylo ono. Potom jsem projel 2,5 benzím a při prvním vytočení jsem si řekl , tak to je ono. 170 koní není žádný supersport , ale jede super . V září jsem si pořídil GTA sedan 2,5i a jsem spokojený.

David

2008-11-26 10:07:50

Konečně příspěvěk někoho fundovaného.

Jaký má zátah v nižších otáčkách, je stejně líny jako 2.0 nebe se sbírá lépe. Nahožře pojede určitě, o tom není pochyb ale zajímá mě jakou má křivku.

A pak jestli můžeš sdělit jakou máš reálnou spotřebu po zajetí a při jakém jízdním režimu.

Díky za info.

2008-11-26 18:31:14

Projížděl jsem je před 4 měsíci , tak si už napamatuji jak táhl 2.0 v nižších otáčkách, ale jak se to trochu vytočilo , rozdíl šel hned poznat, 2,5 táhlo líp. Ze začátku jsem měl průměrnou spotřebu podle pc 10,6 . Teď při 4000 km mám průměrnou 9,8 . 70 % jezdím po okreskách cca 120 a zbytek po městě. Motor rád vytáčím , když to jde. Jezdím pro zábavu a ne moc na spotřebu a spíš na to šlapu.

2008-11-26 18:53:23

David:no nádhera co dodat.Jen mě zarazilo,že si ji v Rakousku koupil o 200000 levněji? to tě stála 650000kč?to mi nejde do hlavy.Za to máš tady skoro základ za tu cenu

2008-11-26 20:57:35

Při přepočtu v ceníkových cenách to vychází stejně. Ale :

1.rozdíl : Když koupíš nové auto v Rakousku , tak ho koupíš bez DPH a dodaníš ho v CZ 19% . V Rakousku je DPH 20% plus 10% přirážka na nová auta (Nova) = 30 % Na tomhle ušetříš rozdíl ceny 11%

2. rozdíl : V Čechách ti nabídnou tak 5% slevu , v Rakousku ti dají větší slevu. Je to tím ,že česká Mazda a ještě několik dalších menších zemí nakupuje Mazdy přes Rakouskou Mazdu a Rakušáci podporují radši svůj trh. Díky tomu dávají větší slevy a taky proto , že se přetahují z německými prodejci o rakouské zákazníky, kteří zase houfně nakupují auta v Německu.

Na tomhle ušetříš další koruny.

3. rozdíl : Měl jsem štěstí a trefil na odřeklé auto zákazníkem , které jim stálo asi týden na prodejně a bylo to přesně co jsem chtěl. Ztrhli mu zaplacenou zálohu 2000 Euro a mě ji dali jako slevu , když auto hned koupim.

Ušetřil jsem na tom dalších 50000 kč.

V CZ my nabídli auto při hotovostní platbě po slevě za 740000 kč (Při mazda úvěru my slíbili ještě 20000 slevu , ale o to ti zvednou zase splátky = takže sleva 0 kč )

Z Rakouska mě to vyšlo při kursu 24,5 kč za euro na 540000 kč včetně DPH Nekupto.

2008-11-26 21:30:12

no to je krásný,super cena.A i trochu štěstí.Za ty peníze si ale mohl mít i oktávku dokonce s rádiem jinak fakt dobrý kauf.

2008-11-26 21:38:34

Jo jsem spokojený.

2008-11-26 21:44:17

no to já bych byl taky,i když si teda nestěžuji

2009-01-19 14:57:41

Určitě ber 2,5i. 2,5i táhne jak lépe "vocpoda" (jak říkají dehťáci , tak i má lepší zátah od 4tis. Jak výkon, tak větší krouťák se projeví. 2,0i rozhodně není líný, ale 2,5i s tím lépe cvičí. Zdá se, že se mi M6 dobře zajíždí, ze začátku byla tužší, teď je cítit že se vše zajelo, sedlo, auto je svižnější. Najeto mám 8tis, spotřeba cca 9,8 - D1, město (Brno, Praha), jen po městě tak kolem 10,5. Olej se zatím nehlásí.

2009-01-20 23:15:06

2,5i - auto mam sice jen tyden, ale uz jsem najel 8OO km. Je to dobrej pocit svobody, predjedes co potrebujes, aspon vetsinou. Mel bych dotaz potreboval bych poradit s vynulovanim pocitace pri mereni prumerne spotreby, vynulovani kylometru neni problem, ale jak vynulovat spotrebu? Mimochodem pri prumerne rychlosti 8O mkúh mam spotrebu 9,3 l a to nesetrim, zatim to jde.

2009-01-21 01:00:44

podržíš dlouze tlačítko,kterým si přepínáš údaje jako km a spotřebu

2009-01-21 11:35:51

Je to sic, napsané v manuálu, ale dělá se to přidržením tlačítka SET (nikoli šipek)

2009-01-24 20:26:04

Já mám průměrnou 9,8 po ujetých 8000 km. Teď jsem otočil Itálii po dálnici a zpět a průměr my spadl na 9,5

2009-01-26 13:57:54

Tak chlapi, ne abychom se tu brzo začali hecovat, komu ten 2,5i žere 7,5litru na 100. Na "sporo" fakt nejezdím

2015-05-27 10:47:15

david.gta: ahoj a jakou mas spotrebu u 2.5i???


Odpovědět