Fórum - Téma


2.0Ditd 74kw.


Fórum Tuning a úpravy 2.0Ditd 74kw.




2008-08-19 22:20:59

Ahoj nejsem zadnej zavodnik ale sviznejsi jizdu mam rad ( a neze by ta moje pampeliska jak ji rikam jela spatne )proto se obracim na vas poradte,jak dostat z miho milacka nakejch par koniku navic?

2008-09-06 23:37:59

Já jsem nechal načipovat motor v www.autochip.cz v Běchovicích, nárůst vykonu je znát a spotřeba klesla takže zatím spokojenost. M.P.

2008-12-15 00:06:32

Klucí tak je tu někdo kdo rozumí dieslum?kdo má nějaké s kušenosti s úpravama dieslú?tím myslím výkon...chtěl bych pozbírat pár dobrých rad a skušeností od lidí co jse v dislech už nějakým spůsobem hrabali...Chiptuning bych bral až jako poslední možnost,mám na mysli výkonějši turbo,nebo pokuď má origo předpoklady k navýšení výkonu tak jak mu přidat,také nějaké skušenosti s se sáním u dieslú.vstřikama atd.Děkuji za rady.P.s. né že by ta moje pampeliška nejela ale proč nemít nějaký ten výkon navíc:)

2008-12-15 02:43:09

S dieslem se dá dělat ledacos, od čerpadla přez vstřiky a bůch ví co ještě ale je to krok do neznáma. Já jsem si to nechal udělat od firmy o které si myslím že zkušenosti s cipem má a zatím spokojenost. Nárůst výkonu je znát, spotřeba spíše klesla a motor nevypadá že by nějak trpěl. Toť moje zkušenost-od přečipování najeto 36000 Km, bez závady. M.P.

2008-12-15 08:14:37

nejjednodussi a nejlevnejsi je opravdu tzv chiptuning, i kdyz v pripade preplnovane nafty se tam samozrejme zadny chip nedava, jen se v podstate zmeni hodnoty v RJ co se tyce tlaku turba, vstrikovani paliva atd. Pokud se to udela v rozumnych mezich, tj. napr. narust vykonu do 30 koni, motor i turbo to v pohode zvladnou.

2008-12-15 12:08:13

Tak, tak , není to nejlevnější ale s určitou jistotou že to bude fungovat, systém pokus omyl nebude si myslím určitě levnější a rizika s ním spojená se můžou prodražit M.P.

2008-12-15 12:17:42

no popřemýšlím ale zdá se my to stejnak moc,u motoru 2.0 16V - 130 PS ti chiptuning přidá na výkonu nějakých 13 poníku a to my za 8-10tis.příde dost,a u diesla to nebude víc,spíš míň...i když je pravda že mám turbo tak by to mohlo být o nějakej ten koník víc.

2008-12-15 13:08:19

zalezi jen na tom, jak nastavis turbo. Kdyz das o trochu vetis tlak, narust vykonu nebude tak vysoky, ale motor nebude tak namahan. Kdyz das vetsi tlak, muzes mit vykon klidne + 70 koni. Otazka je, na jak dlouho

Kamarad si takhle chipnul 406 2.0 HDI (cca 113 koni) na 160, coz byla pry porad jeste v pohode hodnota, ktera nijak extremne nezkracuje zivotnost motoru. Jezdi s tim dodnes v pohode. Zadne problemy s turbem, dymem, vahou, nic. Pry tento motor jde chipnout az na 220 koni. BTW stalo ho to 1 Fidorku (ano tu oplatku) Delal mu to borec z peugeot klubu.

Nejsem teda zadny zastance chiptuningu, jakoz i nafty, ale pokud se to udela s citem a udela to clovek, ktery tomu rozumi, vysledek je dobry.

2008-12-15 20:16:58

Ano ale když už se člověk pouští do takovéhle upravy tak to nechce je chip ale člověk musí začít od srdce,od střev,od spoda,to znamená udelat kliku,vyvazit,odlehcit a vylestit,pak kovany pisty,ojnice,vacky s vysim zdvihem,upraveny ventily,vetci pruchodnost kanalu,jiny turbo atd.atd.chip bych nechal jako posledni upravu...Ale to je jedno,stejnak ted na to moc financi nemam,jenom chip s turbem vyde na 25tis.mě spíš zajímalo jestli tady někdo z dieslem už něco podobnýho dělal ale dekuju za rady.

2009-02-27 20:49:59

Koukni na to na 2,0 9500,- a ted akce minus 30% a narust 16 kW neni malo

http://www.autochip.cz/28,cenik.html


Odpovědět