Fórum - Téma


1800 otáček


Fórum 323 IV BA / BH 1800 otáček

Informace o modelu: Mazda 323 / Familia / Protegé IV BA / BH



2010-08-11 23:33:47

Zdravim mazďáky, mám takový problém. Mám mazdu 323 SV (BA) 1.8 16V. Kolísali dost otáčky až to někdy skoro chcíplo. Vzduchové vedení jsem zkontroloval a vše OK... tak jsem vymontoval škrtící klapku, byl na ní tak 1.5mm nános hnusu. Klapku jsem dokonale vyčistil po 4 hodinách čištění štětečkem a benzínej jsem vše smontoval zpět. Auto nastartovalo, ale drží stálých 1800 otáček. Napadlo mě restart RJ, ale nevím jak, mohl by někdo poradit?

2010-08-12 09:20:02

a zkoušel si ty otáčky snížit regulačním šroubem? ten restart ti nepomůže

2010-08-12 10:21:14

Tak změna... Nastartuji studený motor a drží 1800 ot. po chvíli ( tak 5 minut ) otáčky pomalu klesnou na 1500 ot. a za další 2 minuty najednou spadne na 1200 - 1300 ot. Při nízkých otáčkách přidám plyn a drobet se přidusí a pak přidá, pokud přidam ve vyšších otáčkách přidá v pohodě.

2010-08-13 21:56:12

Mám podobný problém, dokud je motor studenej (jede na sytič) tak mi otáčky drží a jakmile, vypne tak na volnoběh kolísají, našel jsem takovou plastovou sračku u sání, hned za motorem a tam si to přisávalo falešnej vzduch, tak jsem to rozdělal a zalepil, den to fungovalo normálně, a pak sem za ní vzal :D a dělá to zase, ale myslím si, že když ten plast seženu novej tak bude po problému, tak se zkus kouknout, jestli ti to taky nesaje faleš

2010-08-15 10:07:27

elemkaa: Prosimtě mužem mi to vyfotit? Nemužu to nějak najít. Pokud to teda jde nějak chytře vyfotit. Byl bych moc vděčen.... Ještě se zeptam, je možný že by to mohla dělat dirka ve vejfuku? Všiml jsem si že auto začalo kouřit z pod auta a je to i krapet slyšet že někde uprostřed to prdí.... Dík za ohlasy

2010-08-16 21:29:40

Taky se přimlouvám za foto. Netěsnost výfuku by tomu mohla každopádně trochu napomáhat, ale asi nic tragického. Po tech sedmi minutách co se auto ohřeje, ti to drží tech 1200 rpm stabilně, bo to kolísá pořád? Pokud jsou stabilní, tak nad osou škrtící klapky je opravdu stavěcí šroub volnoběhu, o otáčku ho zašroubuj.

A co diagnostiku zkoušel jsi ji? http://www.323f.cz/technicke/diagnostika.htm

2010-08-24 20:32:01

tady je foto, nejsem si ale jistej, jestli to z toho pujde poznat

2010-08-24 20:34:20

ted jsem se všiml, že máš 1.8, moje foto je z 1.5, aby tě to nemátlo

2010-08-24 23:39:31

taky jsem si všiml ... tento plast tam vubec nemám... takže to asi nic, ale děkuji za reakce... Jen doplním, motor drží za studena drží 2000 ot. po zahřátí klesne na 1300 ot. a po další krátké chvilce klesne na 900 ot., sem se stane že otáčky začnou lítat z 1000 ot. na 1500 ot. a to dokovaď nepřidám plyn. Pokud drží 900 ot až 1300 ot. a přidám plyn, tak se motor jakoby přidusí a až poté teprve přidá. Už mě nic nenapadá. Zítra už jdu ze zoufalství měnit i svíčky, které když jsem vyndal a vyčistil vypadali poměrně slušně. Tak zítra napíšu další pokrok.

2010-09-26 20:20:28

A technická otázka... kolik mají být standartně otáčky u 323F 1,5 16v.Zdá se mi že je mám stáhlé hodně dolu..?


Odpovědět