Fórum - Téma


100 Oktanový benzín


Fórum Pokec všeobecný 100 Oktanový benzín




2012-05-27 22:54:51

Kde ho tankovat a kde ne?

2012-05-27 23:01:06

Kde už netankuju tak na Shellce na státní u Tasovic trasa Znojmo - Pohořelice - Brno poprvé co jsem tam natankoval plnou nádrž a naposledy,nezaznamenal jsem vůbec žádnou změnu.Naopak už dvakrát jsem tankoval 100 na OMW na výjezdu z brna směr Wídeň - Znojmo a rozdíl šel okamžitě poznat To samé OMW ve městě Lednice kvalitní palivo.

doris  
Doris
2012-05-27 23:25:11

Shellka se dost zhoršila, my jsme tam kdysi tankovali, ale pak jsme přešli k Benzině. Tam obšas natankujem i Vervu100, je to pak docela znát na chování auta. Shellka a jejich 100okt V-power jsme poznali jen cenově, jinak nic moc.

2012-05-28 00:10:10

Na RX-8 jde poznat rozdíl. Je kapánek rychlejší, rychlejší reakce plynu a zdálo se mi že motor má i jemnější chod. Bylo to tak jak u Shell V-Power Racing, tak u Vervy 100. Shelláckej benzín byl lepší, ale to bylo loni na podzim. Do Corvetty jsem to nalil tento pátek a moje "neočekávání" byla naplněna...žádný rozdíl jsem nepoznal, ale dalo se to čekat u nízkootáčkovýho motoru...

2012-05-29 12:34:41

Verva 100 a Carrera 100 od OMW je myslím klasická "devadesátosmička". Je to pouze marketing ... Zato Shell V-power Racing má oněch 100 oktanů :)

2012-05-29 16:53:26

No to bych se hádal,příště zkusím V-power racing ve Znojmě a uvidíme.Pač,jak jsem psal výše... Pochybuju,že by mi marketing zvedl výkon

2012-05-29 17:02:07

Jo, a když si nalepíš jejich speciální samolepku Verva, tak to máš další 6HP :) ne, vážně, Verva je opravdu jen marketing :) Neříkám, že je špatný, ale je to jen N98 ...

http://www.auto.cz/100-ok...nzinu-shell-v-power-16952

2012-05-29 19:29:46

nevím co máš za mysli za nálepku ???Já jen říkám co tankuju a jak to jde poznat na 1.6 16v Mazdě 3 Prostě když jsem natankoval 100 ma OMW tak to auto jde absolutně jinak za plynem jak když jsem tankoval ted na Shell taky 100 racing.Jinak běžně tankuju 95 ty naše sračky v česku.Ale asi začnu tankovat v rakousku mám to 5km.Kolega mi říkal že kvalita jejich benzinu nebo nafty je úplně jinde.

Má Mondeo v TD u nás ať natankuje kdekoliv tak mu to kouří jako blázen,a v rajchu nic a to se sním vozím do práce a sám jsem to viděl.I s benzínem je to tam o něčem jiným.Tam si to nikdo nelajzne naředit.

2012-05-29 19:49:03

takovou tu zrychlovací (vtípek) ... však je to logické, s vyšším cetanovým číslem je motor živější. Schválně zkus vzít N98 u jiné benzínky, jestli se bude auto chovat stejně. Řekl bych,že ano. Ale je také pravda, že není benzínka jako benzínka (a hlavně jsme v ČR :)).

Já teď bral nádrž Shell FuelSave N95 a jediný rozdíl oproti N98 kterou beru normalně je, že mi lehce klesla spotřeba :)

2012-05-29 20:07:32

Jsem ještě neviděl tu nálepku Říkám,tankuju pořád 95 a občas tam stříknu plnou 100 a opravdu to jde znát ják na spotřebě tak na sešlápnutí plynu.Každá benzínka si to může naředit,ostřílení pumpaři v tom nevidí problém.Zkusím porovnat tu 98 jak říkáš.Pak chci ještě zkusit natankovat 100 v rajchu a pak u nás a uvidím

2012-05-29 20:10:45

:) a já zas jen říkal, že to, co je tady označováno číslovkou 100, tak je to jen marketing. Je to označení "lepší" N98 :) je to i na účtence. Jediná Shell V-Power Racing má 100 oktanů.

2012-05-29 20:14:17

chtělo by to ten závodní na kterej jezdí,auta na okruhu vždycky to voní jak v cukrárně ten spálenej benál tuším má 120 oktanů

2012-05-29 20:18:52

docela se obávám, co by to asi udělalo s našema motorama :)

2012-05-29 20:20:39

myslím že nic jen by šli na 100% a ne na 75

2012-05-29 21:40:03

120 oktanů by bylo zbytečnejch. Nejsem sice automechanik a možná se pletu, ale jde o to, že senzory klepání upravují předstih a ty senzory si poradí jen s 95-100 oktany tuším

2012-05-30 14:15:25

Většina aut si s vyšším okatnovým číslem jak 98 neporadí= není schopna ho efektivně využít. Co mám ale druhý rodinný auto s GDI motorem, tak tam je sakra rozdíl verva či carrera 100 oproti N98 natož N95-secsakramentsky ožije a spotřeba jde dolů-ale hodně. To je ale dáno tím, že je motoru umožněno mnohem víc pracovat s řežimem chudé směsy. Ale vzhledem k tomu, že to už dnešní auta neumí, nepovažuji tankování 98 či 100 nza účelné(samo krom aut co maj oktanový požadavek 98)

2012-06-02 20:47:17

Ahoj. Měli jsme problém s naší požární stříkačkou PS 12. Kdo neví, tak jde o motor ze starý škody 1203. A vlastně ještě i ze starších, ten motor je konstrukčně hodně starej. Motor špatně startoval, nešel do otáček a dost kouřil... po výměně, kontrole a seřízení snad všeho, došlo na výměnu benzínu. ono toho tyhle mašiny moc nenaběhaj a benzín holt stárne. Nechal jsem koupit 100 u OMW (jestli je to převlečená, 98 je mě putna...) ten mtor má mít 91

Výsledkem je, že motor nádherně ožil, startuje i bez sytiče a kdyby jste viděli, jak ten penzista teď šponuje hadice, tak neuvěříte (aditivum tam samo bylo)

Ale jakmile ho spotřebujem, vrátíme se k 95, nemůžem si dovolit ten motor zlikvidovat... Ale je to nádhera. Momentálně mám stejnej benzín i v "mopedu" (honda NTV 650) a tam zatím žádný velký rozdíl nepozoruju. Ale je to relativně nízkootáčkovej motor. Max. má někde u 8-9tis. ot....


Odpovědět