Fórum - Téma


10 nejhorších aut světa


Fórum Pokec všeobecný 10 nejhorších aut světa



1  2  3

2009-08-18 20:49:27

Originál fiat 125 - licence polský fiat 124 a žiguli, avie je jasná ,ale mám tušení ,že škoda 1203 vznikla z 1201-1202, výroba se stěhovala od nás na Slovensko a pak spátky k nám . Jestli se vyráběl v licenci opravdu nevím. Víte co je to v originále?

2009-08-18 20:59:35

dky za uořesnění těch fiatů a s Š1203 máš pravdu, navrhli je ve vrchlabí, ale pořád se mi tu motá info, že stejný model vzhledově vyráběl někdo jiný buď licenčně, nebo to někdo důkladně okopíroval, ....

2009-08-18 21:06:23

tohle je hezký obrázek http://skoda1202.predseda.com/tucek4.htm

2009-08-18 21:14:14

pokud to má být téma o nejhorších vozech, mě napadají rovnou tři.

Nový brouk od VW, nové pětikilo od Fiatu a nový Miník. Halvně první dvě. Z původně levných aut pro masy se staly drahé stylovky, přesný opak , auta jsou to hezká, jen na ten svůj původní účel zapoměli a to mi moc vadí

2009-08-18 21:30:44

Tak to je naprostá pravda.Vše se ubírá uplně jiným směrem.Tak mužem to tak pojmout jako nejhorší auto ,ale já bych raději diskusy o o autu jako nejhorším z vlastní zkušeností. Co se týká bezpečnosti, jízdní vlastnosti a tak celkově.Já třeba nechápu lidi co si koupí novou dačii a přitom by si mohli koupit třeba mazdu 2 v základu za stejné peníze (skoro) je to ,ale jen muj názor.Kupovat si felicii ve tříválci s tím ,že ušetřím na benzínu (už sem to slyšel několikrát) no to je hrozný

2009-08-19 08:46:42

Ale nejen auta z východu maj moc pěkný neduhy. Jak jsem psal mám ty data doma, ale jeden Ford měl závadu že při nárazech často začal hořet. Oprava jednoho auta stála pár babek ale Ford i přesto raději o této chybě mlčel až po desítkách soudech a smrtelných nehod chybu uznal. Pak myslím že to byl Renault Fuego. Vím že se jmenoval jako španělsky oheň, což je právě to nejsměšnější protože vůz měl velice časté elektrozávady a začal hořet. Hodnot nejhorší auta se musí z mnoha hledisek. Jestli je to byl šmejt už na plátně, nebo nápad skvělej ale odfláklá výroba či třeba auto suprový, ale desingnéři neodhadli vkus lidí a auto skončilo v zapomění mimo výkazů s červenými čísli

2009-08-19 10:27:23

jj ZAZ Tavria byl svého času opravdu šílenej vůz. Mám pocit že se dokonce dodnes vyrábí. Při crashtestu přední haubna sekala lidem hlavy... no hrůza nechápu jak někdo takovej šrot mohl vůbec pustit do světa.

Pak celou tuhle továrnu převzalo Daewoo, který tam začalo matlat ty svoje auta, potom Daewoo krachlo, takže to byl nucenej převzat koncern GM, jak známo ten na tom taky není nejlépe takž poslední info už nemám....

Jinak kdysi jsem měl toho VAZíka taky.... resp jednu z jeho posledních verzí 21053, což byla i tak trochu rarita (motor 2103, blok z 21011.. dokonce což jsem vůbec nechápal ale pak mi bylo vysvětleno že je to u těhle aut normální... ale byl v perfektní kondici ten motor, když jsem se ho zbavoval, měl najeto pouhých 128tisíc za 21let stáří )... luxus.. kdyby nezrezly nosníky a sloupky, jezdil bych v něm snad dodnes...

2009-08-19 15:34:08

Táta měl kdysi Mosviče, byl to neskutečnej buldozer Měl s nim jen jedinou nehodu, tehdy mu nedala přednost z prava jedna ženská se Škodárnou, no a za každou cenu chtěla zavolat policii, protože byla v domění, že nehodu způsobil on. Nejdřív po něm ale chtěla peníze, že prý má kvůli němu zničené auto - táta neměl na Moskviči ani důlek, ale ona měla předek zmasakrovanej Přijel policajt, zaklepal na blatník Moskviče a jen se podíval a řekl: "Jojo, ruský pancíř". Ženská vyfasovala pokutu a bylo

Táta měl to auto stokrát rozebraný, motor, podvozek, vždycky to složil a jezdil. Podotýkám, že není žádný automechanik, prostě měl jen to auko zmáknutý do detailů.

Zkusím najít fotky a naskenovat

2009-08-19 17:56:18

Můžete to psát do ankety co jsem na přání založil k tomuto tématu

http://www.mazdaclub.cz/vote_detail.php?id=42

2009-08-20 19:31:35

Pepa: Moskvič byl super, na něm jsem začínal přesně jak píšeš, drtič (nejen) škodovek úžasně jednoduchý a spolehlivý auto. Do smrti nezapomenu scénku, kdy se soused z paneláku v zimě (před deseti lety cca., a v podkrkonoší) už půl hodiny "vloupával" do své škodovky (klasika, napřed nešla otevřít, pak nešla zavřít, pak nešla nastartovat a po roztažení se uvařila), načež jsem přišel k autu (parkoval jsem vedle něj), hodil očko, bez problému odemkl, v klídku jedním prstem nadzdvihl kličku a dveře se otevřely, nastoupil a na první otočení startéru auto vrčelo a já jel... vyskočil snad metr dvacet a kdyby měl po ruce cihlu, tak ji měl někdo z nás v autě

2009-08-20 21:30:17

jj tyhle scénky znám, pro změnu s žigulem... navíc hodně dobře topil takže do 5ti minut bylo vevnitř na chcípnutí.. i při mínus 20ti

2009-08-20 22:03:41

Jo,jo žigul , ten náš má 36 let ,stale v pohodě jezdí a ještě jezdit bude.A topení je fakt neuvěřitelné : při -20 na půl výkonu - trenýrková teplota. Zato škodárna 120:zamrzlá komplet ,řídil jsem v rukavicích a vyškrabaný průzor jak v tanku.

2009-08-21 06:42:46

Tak jsem našel nějakou tu fotku tátovo Moskviče, lepší bohužel nemám. To byly časy... barák ještě ve výstavbě, my teprve malý kluci... Na té fotce už je odstaven mimo provoz, nahradila ho tehdy Škoda 105

Toho klučíka si nevšímejte, to je bratránek, když byl malej

2009-08-22 08:49:48

6. místo Ford Edsel (1958 - 1960) - tohle auto s "vagínou" bych bral - vypadá moc hezky

2009-08-22 18:09:22

To auto, nebo ta vagína????

2009-08-22 21:13:19

mirin: Jistě, že to auto ...

2009-08-22 21:56:52

No někdo rád vdolky , jiný holky....

2009-08-23 13:17:30

mirin: Já bych už tuto debatu raději nerozvíjel ... jinak sorry, ale při pohledu na to auto s vagínou bych se v "ní" asi i utopil ( a už raději dost )

2009-08-23 15:59:21

mě se ten ford taky líbí.. jak auto tak i... ehm jak se to řekně slušně??? Už vím.. dámské přirození

2009-08-30 16:10:48

dovolil bych si oponovat,Oltcita sem měl,koupil v bazaru za půl vejplaty,koupí mi byla udělaná STK a 2apůl roku jsem jen lil benzín,na to že to mělo obsah asi 1149ccm to žralo asi 8l/100km,ale škodovky a favority zůstávali za mnou,auto se ve 120 po sešlápnutí plynu ještě rozjelo a díky kotoučům vedle diferáku se přední kola vytočily skoro o 90 stupňů a auto se otočilo skoro na místě.Oltcit se naklání v zatáčkách stejně jako motorka,akorát na druhou stranu.


Odpovědět

1  2  3