Fórum - Téma


10 nejhorších aut světa


Fórum Pokec všeobecný 10 nejhorších aut světa



1  2  3

2009-08-18 11:29:48

http://tn.nova.cz/magazin...bilu-sveta-vsech-dob.html

2009-08-18 12:05:43

myslím,že jim tam ještě chybí Oltcit

2009-08-18 15:02:36

Jsou i mnohem horší auta než zde uvádí. Třeba určité sovětské automobily. Znám třebas jeden kterej při crash testech usekal figurínám hlavy a mnoho dalších. Co se vrátím z dovolený tak sem něco hodím

2009-08-18 15:21:47

Asi myslíš na žigulíky ne?Je spousta aut,ale zrovna tyhle? Je pravda ,že spotřeba byla celkem velká ,ale ty auta to sou držáci.No a crashtesty ? Tak to je věc jiná.Já ještě jezdil ve staré 1202 (stejšn) škodě a tam nejsou ani pásy.Kdyby se dělalo 10 nejhorších aut evropy ,nevím jak by to dopadlo. Hod anketu, dej to od roku 1945 a uvidíme.

2009-08-18 17:02:49

Myslím jinýho výrobce. Mám to doma schovaný i s linkama na další nejhorší auta světa

2009-08-18 17:10:26

horys: myslíš auto, které nové stálo 99.000Kč???

2009-08-18 17:15:37

Toto auto u nás není známé. Je z 80 let a myslím, že to dělal GAZ ale fakt nevím to bych kecal. Mělo tu chybu, že při předním nárazu se kapota nelisovala ale zadní část se nadzvedla, držáky kapoty se utrhly a kapota prorazila měkké A sloupky a posádku gilotinovala. To osobně považuju za nej auto světa. Smrt rychlá a bezbolestná. Škoda že vůz neměl i přímé spalování

2009-08-18 17:17:42

tak to se u nás prodávalo i v devadesátých letech, než se to provalilo a na západě to zakázai prodávat, pokud myslíme na stejné píšeme interku

2009-08-18 18:11:21

Nechápu , proč se tu dělá takové tajemno kolem jednoho auta?

Miláčci, proč nenapíšete o jaké auto se jedná?Rád vyplním své mezery ve vzdělání.

2009-08-18 18:18:31

Luda: protože jsme nevěděli, jestli myslíme to stejné , ale naše indicie s cenou by ti mohla pomoci, takové auto v druhé polovině (ještě jedna nápověda) devadesátých let bylo snad jen jedno.

2009-08-18 18:24:26

Nevím , a opravdu nevím proč to sem nanepíšeš? Nevadí ,že se netrefíš (třeba) ,ale budem vědět co se tu ještě prodávalo za šmejdy.Já třeba vím ,že taková Zástava (fiat 128) byla sice nebezpečná ,ale byl to držák a vím ,že jezdí do dnešních dnu , a majitel na ni nedá dopustit

2009-08-18 18:27:48

Tavria = sekačka hlav.... hlavně u lidí měřících 175cm to bylo přesně mířeno, což je průměrná výška evropanů

2009-08-18 18:30:16

No jooo , a ted nevím přesně ,ale nadělali se taky jako elektromobil?

2009-08-18 18:48:38

tak to asi pamatuješ, jak po tom důchodci šíleli , tavria 99tis, matiz a spol cca 190, filcka 200.... takže cena bezkonkurenční, ale např. tříletá tavria se dala sehnat pod 20tis, celkem málo najeto, jak jinak a relativně nový vůz

2009-08-18 18:51:40

jinak s tou anketou to byl dobrý nápad , ale asi bychom navrhovali dát to třeba od roku 1960 nebo 1970, na ty staré si jen tak někdo nevzpomene

2009-08-18 19:11:33

Pamatuji toho dost pro škodovky 120 se jezdilo tady vedle do rakous ,auto stálo 62tis šilinku a šilink byl za 70haléřu. To byla dobrá doba.Už si ani všechny ty auta nedokážu představit. Minor,tatra 601, 603- Loyd tam se dveře otvíraly proti směru jízdy.Tenkrát sme ho dostali od nějakého dědy jako kluci jen tak na hraní ,ale ten jezdil

Tu anketu bych hodil od roku 1960 nebo 1970 at to Horysmann rozhodne.

2009-08-18 19:46:21

Taky přidávám jeden úchvatný model Zaporožec http://www.auto-veteran.cz/zj03/175.htm

2009-08-18 20:11:33

mě překvapil konstrukčně již zmiňovaný oltcit.

1. ručka na přední kola, kámoš chtěl v zimě zamachrovat a projet zatáčku elegantním smykem, jaké bylo jeho překvapení, když se elegantně zapíchl do závěje

2. kotouče předních brzd jsou u diferu, takže když jsem onomu kámošovi měl měnit destičky, tak jsem samozřejmě sundal kolo a nikde nic , naštestí stejný princip má na zadní nápravě Jaguar XJS (překrásné auto ), tak mi to došlo a hned jsem věděl, kam šáhnout.

3. karbec si přisává výfukové plyny a znovu je prožene spalovacím procesem, na tu dobu a na zemi původu, pokrokové řešení

2009-08-18 20:27:25

No země puvodu onoho zminovaného Oltcitu je Francie , je to vlastně citroen GS licenčně vyráběn v Rumunsku.Stejně jako Dacie (renault 11) nebo Jugoslávská Zástava (fiat 128) .

Prostě soudruzi koupili licenci a už se vyrábělo. Stejně jako moskvič (opel kadet)

2009-08-18 20:30:21

jj přesně, o moskviči je to málo známé, ale je to opel, stejně jako lady a fiaty 125 jsou původně italské fiaty tuším 131....

ale nemusíme daleko... avia a Š1203, to jsou také licence


Odpovědět

1  2  3