Fórum - Téma


1.2TSi a podobné: co na ně říkáte?


Fórum Pokec všeobecný 1.2TSi a podobné: co na ně říkáte?



1 ......... 2  3  4  5  6

2010-01-06 20:29:20

Jo máš pravdu,kdo chce kam, pomozme mu tam Už jen poslední "špek" z té diskuse,to stojí za to. Pokud po přečtení tohohle ještě někdo tady bude chtít 1,8TSI tak je blázen nebo úchyl:

CITUJI " Já už mám toho fakt dost a zítra nebo jak mi to vyjde napíšu slohovou práci a pošlu to do MB a VW, tohle přece nejde aby dělali takový sračky......Já koncernu vždy fandil, VW jsem kupoval od roku 93, měl jsem Venta, všechny typy Passatů a ty auta byli vždy nesmrtelný, až mi i kolikrát po 3-4letech to bylo líto prodat a to měli vždy hodně přes 300.000km, nemluvě o Škodovce na kterou jsem přešel ve 2004, taková OII je podle mě špičkový auto, jen škoda co tam dávaj pod kapotu...Já mám takovej vztek, že snad ani neusnu, mám v garáži 3x pěkný, zachovalí auta, kterým by na pohled jinej člověk neřekl ani 50.000km v jakym jsou perfekt.stavu, v plných výbavách od al.kol až po alcantaru a bohužel z motorama v hajzlu......to by se jeden fakt po.ral.....

Ten dopis jim napíšu, jen na to potřebuju čas a klid, abych to napsal jako vzdělanej člověk a né ve spěchu ze spoustou chyb.....Borci se prostě musej chytit za rypák, nevim, ale podle mýho by si měli udělat nějakou analýzu reklamací a musí jim to do prdele dojít, že to takhle dál nejde....takhle když to povedou, tak akorát budou přicházet o zákazníky který jim utečou a pak zas zístat jejich důvěru, jo to už bude sakra těžký......Vidim to u sebe, před 10lety bych nad koupí takového Passata vůbec nepřemýšlel a šel do toho, ale dnes?..ne, po těch zkušenostech co jsem měl a co vidim u kolegů už ani náhodou....

Do těch japonců jdu, už jsem taky rozhodlej, mě se i sem tam líbil nějakej ten japonec už dřív, věděl jsem že to jsou držáci, ale vždy mě hlavně odrazovalo to, jak to jde brutálně rychle z ceny, to aspoň ty koncern.auta se vždy jakštakš držela, ale dnes?..dnes je to úplně jedno, ty bazary praskaj ve švech a ono dnes i za takovou OII dostaneš kulový, tak je to jedno co máš doma" KONEC CITÁTU

No ale každý si dělejte jak chcete ,já jsem Vás varoval.

2010-01-06 20:50:06

Mirine: Takových to příspěvků jsou fora s VW úplně narvané .... možná by měli VW vlastníci zavítat na toto forum a jak tu pár lidí obhajuje tyto "šroty", tak by zajásali a chodili by asi sem.

Jinak nevím kdo tu psal, že 1.8 v OII je při lehké noze úsporná - asi v ní neseděl ... měl jsem tu možnost celý den jezdit v OII s jedním 55 letým maníkem v Chorvatsku - když jezdil jak "hlemýžď", tak se spotřeba pohybovala okolo 8-9 litrů benzínu a když za to vzal, tak jsme jeli hned okolo 12 - 14 litrů. Co je pravda, že ten zátah byl vážně příjemný.

2010-01-06 21:00:45

Nikdo tu VW neobhajuje, jen zůstáváme objektivní a neházíme všechna auta do jednoho pytle...

A že jsou fóra tohohle plný? Ano, taky všude jezdí plno konceru, takže tím bude vyšší výskyt zmetků a tím bude víc nešťastných majitelů, kteří si budou chtít vylívat srdce... Proto tohle beru z nadhledem...

Dík a mazdárek

2010-01-06 21:05:19

Blueberry:To ale není jen u VW,jsou i další ...Nevím jak ostatní tady ale já denně mluvím a jednám s dost lidma, a sem tam se zeptám jak jsou spokojeni se svým autem, a to je nejlepší ukazatel,spokojenost majitele.

2010-01-06 21:07:06

V pořádku ... ale 3 prasklé bloky a 2 vysypané převodovky z 30 VW v jedné práci není zrovna dobrá vizitka ... a to nepočítám věčné problémy s elektronikou motoru.

Ale kdo chce kam - pomožme mu tam

pro Mirina: No jistě je spousta horších vozidel než VW, atd. ... jenže ty vozidla stojí o 50 - 70% méně než VW ( tím netvrdím, že VW jsou špatná vozidla - naopak, ale problémů je teda u nich dost )

2010-01-06 21:23:34

Mno, příklad mojí Mazdy od novoty: v 5tis. km šelest od motoru - závada výfukového systému, odstraněno. Ve 20tis. km - opět šelest od motoru - přetěsnění výfukového systému. Ve 35tis. km bzučení, ustává po vyšlápnutí spojky - odstraněno (dělali něco na spojce). V 65tis. km kontrolka motoru, závada v elektronice motoru - odstraněno. Mezitím začal opět bručet výfuk (při ohřátí). Další rozsvícená kontrolka motoru - odstraněno. 75tis. km při ledovém motoru je slyšet slabý klapot (podobný kdysi hydoštelům) - dle Mazdy běžný jev, nic závažného, nemám to řešit (ale na...re to). A to člověk nevidí do vnitř.

Známěho Šesťule je na tom podobně, se stejnými vadami (klapot, výfuk), holt náhoda no...

2010-01-06 21:23:59

Pepo: Jsi totálně vedle, slyšel jsi někdy o praskajících hlavách na 1,6 na 1,4,na 1,2 ? A že se jich prodalo! 1.8 a 2,0 jsou to prostě špatné motory , shodují se na tom uživatelé,mechanici i odborníci. Ale možná se mýlí oni a pravdu máš Ty .

2010-01-06 21:28:12

Pepo: Ale já bych si M6 taky nekoupil,vím že je to asi nejhorší Mazda. Ale u koncernu by to byl průměr.

2010-01-06 23:34:34

přesně tak a proč těm motorům praskaj palice? No protože nejsou dimenzovaný na takový teploty, všechno se dělá ve velkým, masově aby se co nejvíc ušetřilo a šetří se ve vw i na úkor životnosti. Tak to prostě je... to je stejný jako když si do mazdy narvu nějakej pochybnej chip vod pochybný firmy, taky na to ten motor nebude stavěnej ale bduu mít dobrej pocit že jsem "vyzrál nad automobilkou" akorát že v tomhle případě to bude moje blbost a v tom jejich to bude jejich blbost... ale co.. každej ať si kupuje co chce. Já už koncerna ani vidět, možná jako služebák ale i tak si to už setsakra rozmyslím...

2010-01-08 12:39:00

Ja by som si Mazdu 6 kupil znova. Ako sluzobné som vystriedal hadam vsetky typy Octavii aj s benzinakmi, turbo, bez, aj diesle, manualy, aj s DSG (vratane 4x4 a aj RS II). Celkom dobre auta, som spokojny. Ale MAZDA 6 je ina kategoria. Vyssia, lepsia. Octavia je velke auto na podvozku maleho (podvozkova plosina Golfa, a A3). Jazdne vlastnosti auta neporovnatelne. Mazda 6 sedi lepsie ako Octavia RS, ma vacsi razvor osi, lepsi podvozok. Napriek tomu, ze RS ho má znizeny a mal som tam 18"disky s 225 pneu. Klasik Octavia ma vyrazne horsie jazdne vlastnosti. Motory v Octavii podla mna lepsie ako su v Mazde. Vo vseobecnosti lepsie parametre a nizsia spotreba. Zivotnost vo vseobecnosti podla mna rovnaka, mozno o nieco vyssia u Mazdy. Na 626 s 2,2i 12Vsom nabehal okolo 260 000 a okrem hydrostelov (vymena v servise v nemecku za 1000DM) ziadny problem (potom som v nej zdriemol za volantom). Ale aj na 1,6 benzin Octavia som nabehal cez 21000 a ziadna zavada alebo problem. V motoroch Mazda vsak momentálne asi zaostáva. Mal som aj Golfa, bracho ma teraz cerstvo noveho Golfa. Autám sa venujem a sledujem vývoj odkedy si pamatam.

Takato zvada nema vyznam. Hadate sa medzi dvomi najlepsimi skupinami vyrobcov aut na svete. Podla mna Japoncici a Nemci vedia vyrabat spickove a dobre auta. Niekedy sa Japoncikom zadari viac, niekedy menej. Niekedy ma navrh Nemec, niekedy Japonec. Ale toto su naozaj auta. Ostatných je skoda riesit, nestoja za to.

Teraz este k motorom. 1,2 HTP podla mna slaby motor aj na Fabiu. Vhodny len do mesta. Na dialnici vysoka spotreba, mimo mesta sa zle predbieha. Aby dokazal hybat s Fabiou, sprevodovany do pomala. Takze toto len do mesta. Tiez som mal problemy s elektronikou motora (nechala ma 2x v stichu, v servise na nic neprisli a sama od seba zacala fungovat, ale az na druhy den, svina jedna).

Co sa tyka 1,2Tsi, tak to je ina liga. Toto by som vo Fabii mohol mat. Do Octavie a Golfa by to chcelo uz aspon 1,4Tsi. Do Superba by som ale 1,4Tsi urcite nechcel. Myslim si, ze to budu dobre motory a dobry smer vyvoja. Treba im dat par rokov na vychytanie much. Skoda len, ze su to priplatkove motory (aspon u Golfa si musis pekne priplatit).

Ale nadalej som rad, ze moja manzelka jazdi M6 GY 2,3 Sport AWD a neplanujem ho predat.

A nehadajte sa! Ako si mozte nechat zvysit adrenalin a tlak pri tejto diskusii.

M6

2010-03-28 21:24:41

1.2 TSI? neni to ten motor s turbem a kompresorem dohromady? který má 77kw? He, náckové oprášili plány od italů:-D

2010-03-28 21:56:00

Pořád mi uniká proč bych měl kupovat1,2/ 77kw s 2x turbem když můžu mít ten samý výkon z 1,6 bez turba V čem je přínos?

2010-03-29 15:22:48

V ideálním průběhu kroutícího momentu, kterej zkrátka z atmosféry nedostaneš...

Pokud si dobře pamatuju, tak 1.2 mají jen turbo, slabší výkonnové verze 1.4 také pouze turbo a silnější pak turbo plus kompresor...

2010-03-29 21:32:34

Já jsem se 74kw/152Nm a průběhem krouťáku zcela spokojen,ale chápu že pro někoho kdo má potřebu neustále někam spěchat a dokazovat si jak mu to jede, tak je turbo věc bez které nemůže žít. Já se bez něj klidně obejdu,pokud někam dojedu o 5 minut později tak se svět nezboří.

2010-03-30 11:18:57

tak já se svými 88kW ve své 1,6 jsem docela spokojenej ale mohlo by to být lepší. Nějak jsem se zmlsal a raději bych možná něco silnějšího ne na attackování max rychlostí ale pro snadnost předjíždění a tak. Dost mě láká koupit si MiTo s 1,4T s 155 koníkama a nebo lépe se 170 koníkama v Quadrifoglio Verde (viz třeba http://news.auto.cz/frank...o-quadrifoglio-verde.html). Prostě velký výkon a malá spotřeba tak tomu se nebráním. Uvidíme jak budou spolehlivé a dodám dojmy, protože mám domluvené předváděcí jízdu jen co přibudou na salon

Nevím, ale rozhodně se nebráním novým nápadům ale co přinese čas to je otázka

2010-04-21 17:34:39

Zajmavý článek. http://auto.idnes.cz/mode...00420_111826_automoto_fdv

2010-04-21 19:55:12

Hodně zajímavé čtení a i když jsem s Pepou zastánce turbomotorů, tak z toho místama dost povrchně až moc zavání promo škodovky. Jinými slovy, kupte si fábku 1,2 Tsi, zvládne všechno - 1000 ot. /min, jízdu v červeným, výkon, spoření, teplo, zima, oleje žere málo - prostě všechno na co si vzpomenete .

2010-04-21 21:44:23

Ten pán mě pobavil,tyto skvělé ,moderní a precizní motory vydrží až 250 tisíc km Teda za předpokladu že používáte kvalitní palivo,oleje,servis,dochlazujete turbo atd. Už před 20 lety byly motory co vydržely 750000 km,ovšem že ne od škody. 230000 km vydržela moje Š120L a to jsem ji rozhodně nešetřil , lil jsem tam nejlevnější olej M6A či co to bylo zač a tahal vozík .Já vím nedá se to srovnávat,teď je auto spotřební zboží na 10 let a 250000km a pak si kup nové. Co bylo špatného na starých motorech od mercedesu,peugeotu,fiatu,toyoty,nissanu atd. co najely i milión km?

2010-04-21 22:05:29

Máš Mirďo pravdu v tom, že jsou to pořád čtyřválce na stejném principu, akorát ty serepetičky kolem se trochu mění. V dnešní době jsou to turba, dřív to byl systém změny časování ventilů /vti, vvti, atd./, který taky v začátcích žral, stejně jako výkonově srovnatelný větší obejm. A taky nikdo neříkal zahoďte to, není to potřeba. Co je prespektivní, to se určitě uchytí, viz turba v naftě. Takže sice š 120 vydržela 250 tis., ale měla za sebou min. jednu generálku, a výkonově, krouťákem, rychlostí dosahovala tak přesně polovinu, toho co 120 TSi. Vždycky je to něco za něco, a že se dnes nevyplatí generálka motoru není chyba toho motoru, ale je to otázka cen. Ono taky dnes nidko s jedním autem ani nechce natočit třeba 750 tis., i když rychlej obchoďák by to klidně s takovou firemní bílou fábkou zvládl .


Odpovědět

1 ......... 2  3  4  5  6