Fórum - Téma


1.2TSi a podobné: co na ně říkáte?


Fórum Pokec všeobecný 1.2TSi a podobné: co na ně říkáte?



1 ......... 2  3  4  5  6

2010-01-04 21:12:19

Je to asi tak jak píše Blueberry ,že automobilky se prioritně zaměřují na kupce nových vozů. Takové co si koupí nové auto a po 5-6 letech ho prodává a kupuje si opět nové,nejlépe to samé.Takže už auta dělají tak a by fungovali těch pár let a pak ať si kupci ojetin nadávají ti už je nezajímají,maximálně do té míry že je osolí na náhradních dílech.A nadšení některých pro koncern nesdílím ,mám kamaráda prodejce VW a není zrovna optimista .

2010-01-05 01:40:24

už se porvali konečně?

Přileju olej do ohně trošku... myslím že mazdě ke štěstí onen motor 2.3 DISI bohatě stačí, a kdybys JohneWatsone trošku sledoval statistiky prodejů, všiml by sis že zrovna tyhle auta lidi žerou a mizej jak housky na krámě... A očividně jim neodchází turba, váhy apod pitchoviny co koncern naprosto neumí udělat na žádným autě a ve všech statistikách TUV letos mazda pos..la VW gruppe vod svrchu až dolu. A už to dávno není luxus, všimni si co montuje mazda do aut určených pro americký trh. Tam jsou motory DISI plivátka tak maximálně, vrcholem je tam 3.6 tušímže V8 (nevím jistě, kdyžtak mně někdo opravte)..Tak kdo má pravdu? Ti co zaslepeně prosazujou koncern a budou každejch 10tisíc měnit váhu vzduchu, turbo, čerpadla, vstřiky a budou v servisech víc jak doma... hmm anebo Ti co si občas zajedou do mazdaservisu pokecat s přáteli a nechat si max vyměnit olej? co občas trošku nad tímhletím zauvažovat.. Nebo taky nad tím jak je potom to daný auto s tím daným motorem zpřevodovaný. A jak známo koncern zrovna moc dvakrát neumí šestistupňový převodovky

2010-01-05 07:06:54

Mno, já zase znám lidi, co dělají, nebo dělali v Mazdě a ani jeden z nich Mazdu neměl a také o nich nehovořili optimisticky... když jsem byl na učňáku, ve škodováckým servisu, tak měli dvě třetiny lidí jiný auto a Škodu nechtěli, nehovořili o ní optimisticky... kamarád pracoval v servisu Honda, Hondu neměl a nikdy o nich nehovořil optimisticky... takže asi tak

323.Hans.626: jak můžeš s jistotou říct, že motorům 2.3DISI neodchází turba či váhy? Jen kvůli tomu, že o tom nikdo nemluví? Že se tohle neprobírá někde v diskusích? Že se o problémech mechanici nezmiňují? A kolik asi těhle motorů po světě jezdí... a kolik jezdí motorů koncernu... je jasné, že o problémech vozů jako je VW bude vědět každý, protože koncernu je všude kolem plno (ať už Škoda, VW, Audi, Seat), tudíž to bude stále omýlané téma, budou to nejvíce se vyskytující vozy v opravnách atd... kdežto nějaké 2.3DISI zahlédne jeden mechanik ze sta a to ještě z rychlíku a jedním okem...

Ano, v usa je 2.3 plivátko. Proč? Protože je to specifickej trh, vždycky tam byli zvyklí na velký objemy motorů, tudíž 2.3 je pro ně drobek, vždycky kašlali na to, kolik jejich auta žerou, kolik sežerou oleje, ropy všude dost, apod. Netahej to do Evropy... tohle je úplně jinej trh a pokud zde lidé žádají "křovinořezy", tak je mají mít. A o těch je tahle diskuse, jelikož se takové motory budou množit, není to o tom, zda vw umí nebo neumí převodovky... nebo zda amíci jezdí v osmiválcích...

Proč ty potom nejezdíš ve 2.3 disi (žádnej zázrak to taky není), nebo v nějakém čtyřlitrovém osmiválci...?

2010-01-05 07:21:41

Kdybys hanzi trochu čet co jsem psal, tak jsem vůbec nemluvil o tom, že 2,3 DISI je nespolehlivý motor. Proto ti to zopakuji - je to výrobně i cenově drahý motor, je to rozchlastaný motor, je to motor, který neoslňuje výrobnímy počty, je to motor spíš do os. aut, ne do SUV /tím netvrdím, že má pár obdivovatelů/. Tahle produkce se nedá srovnat se zástavbami levných a účinných turbo-benzínů do každého druhého benz. auta v koncernu VW. To je celé. Osobně mě doposud taky ničím moc koncern VW nepřitahoval /i když v rodině je jedna audi S4 V8/, ale líbí se mi, jak každej tu jede podle lajny - Mám mazdu, tak je to nejlepší auto na světě a vůbec si nedovede mnohdy sečíst dvě a dvě.

2010-01-05 07:34:33

Hanzi tady máš fakta: statistika prodejů v SDA za r. 2009 v čr : 113 ks CX-7, oproti třeba 459 Ks Q5, 782 Ks honda CRV. Ono celkově se SUV ještě neprodávají jak housky na krámě, a CX-7 vůbec NE /tím však netvrdím, že je to pěkné auto, a pokud bych chtěl SUV, byla by to právě CX-7 a možná bych ji odpustil, že je rozchlastaná.

2010-01-05 16:09:26

Jojo, CX-7 je povedené auto, ale opět se projevilo neuvažování Mazdy a sice, že od počátku nabízeli cx7 jen s jedním benzinem tedy 2.3sisi, který posouvá hranici spotřeby a provozních nákladů do neúnosných výšin. Ano, jako vrcholová motorizare by byl tento motor jistě super třešnička na dortu, ale chybějící turbodiesel již od počátku, či nějaký menší benzinový motor, udělali z tohoto vozu pouze druhou ligu prodejů... I mě se cx7 od počátku zamlouvala, je to krásné a povedené auto, které mohlo být etalonem svojí třídy, bohužel jím není a Mazda probendila (řekl bych to tvrději) svojí šanci (a nejen v tomto případě), když hned z počátku nenabídla to, co lidé žádají... Nabídka jedinného motoru, navíc nákladného na provoz, je v dnešní době zkrátka sebevražedná

2010-01-05 16:28:41

John Watson: Pro mě není ukazatelem kvality jen velikost prodeje ( to by asi podle toho byli nejkvalitnější obuvníci a krejčí byli vietnamci a nejhorší auto Subaru ) ale třeba ostrý test na 100000km. A jak dopadly Mazdy a jak koncern víme. VW jsou dobrá auta ale poměr cena/výkon/kvalita je řadí k průměru.Od "prémiové" značky bych čekal víc než problémy s elektronikou a praskající hlavy z Číny.

2010-01-05 16:57:14

Pepa: Kdybych měl na to auto prachy, tak bych si ho koupil, ale jelikož jsem v dočasným finančním srabu, jezdím tím čím jezdím... sice doufám že ne navěky a když se letos zadaří tak něco novýho bude a když ne tak ne... btw nejsem slepým zastáncem mazdy, sám bych zkusil třebas Hondu, Toyotu apod ale to už sem tu říkal.

Je pár lidí co má cx7 a nemůžou si ji vynachválit a netvrdí proti ní jediný křivý slovo, to samý je tam kluk kterej má naftovou 6 GH poslední model a říkal že už nic jinýho než mazdu nechce a tak bych moh pokračovat, ostatně stačí si porovnat technický forum tady a jinde na mazdaklubech a pak se mrknout třebas na vw forum, škoda forum apod, kde je těch řešení závad nepoměrně několikadesítek násobně více.

2010-01-05 17:02:04

To máš sice pravdu mirdo, ale vždy platilo, platí a platit bude, že neprodáš - nemůžeš vyrábět a zkrachuješ, byť vyrábíš sebelepší kvalitu. Tohle je osud všech xedosů, MX trojek, nebo třeba subaru tribeca, kde v trojlitru ji nepomohla ani neprůstřelná kvalita, a šílená spotřeba ji pohřbila. A to zrovna u CX 7 bych ruku do ohně navíc za její kvalitu nedal, viz. problémy u M6 a jiných modelů po r. 2000.

2010-01-05 17:02:46

Já na to nemusím chodit na fora ,máme v rodině 3 rencky

2010-01-05 17:06:31

Frantíky snad neřešíme, na tom se shodnem , ne?

  • --A kdyby chtěl být hnidopich, tak zrovna tady na diskusi o CX-7 je víc toho negativního, než pozitivního.

2010-01-05 17:30:11

Už si chvílema připadám jak na VW fóru jak se tu obhajují jejich vozy ... mě stačí ( je to na jiné diskusi ) se podívat na SPOLEHLIVOST vozidel a např. Octavia je někde na 71 místě a další VW na tom nejsou nějak extra lépe. Tím netvrdím, že naše Mazdy jsou nějaké super spolehlivé auta, ale oproti VW jsou stále na tom podstatně lépe. A raději budu jezdit s "žroutem" co je držákem než v nějakém super špičkovém a ekonomickém vozidle s kterým budu více v servisu než na cestách ... v práci máme kolem 30 vozidel VW a je to děs a hrůza s tou spolehlivostí ( rozsypaná převodovka po 80 000 km, prasklý blok motoru po 35 000 km ) nehledě na to, že snad u 1/5 aut je problém s elektronikou motoru.

Osobně jsem měl taky před pár lety Audi A4 a neustále jsem bojoval s rozsvícením kontrolky elektroniky motoru na palubce - prošel jsem snad všemi možnými servisy a všude mě říkali ( i v Audi, VW, atd. ), že ten problém je téměř v každém benzínovém autě. Někdo říkal, že to je benzínem a že jakmile řidící jednotka si hrkne trochu nekvalitního či vodovatého benzínu, tak se to hned rozsvítí ... no děkuji, ale tohle mě teda vadilo, že mě pořád něco svítilo, byť auto bylo jinak asi naprosto bez problému.

Co se týče ale Toyoty, kterou mám či nyní Mazdy, tak tam ( zaťukám to ) nemám jediný problém.

2010-01-05 17:50:38

No vidiš a já jich měl habakuk u Šesťule během roku a půl. Sice nic extra zásadního, ale servis jsem viděl celkem pravidelně, vždy kvůli elektronice motoru. A to nekomentuji vůz jako takový, jeho slabiny i silné stránky známe všichni a již jsem to komentoval několikrát

Nikdo se tu přece VW nezastává, ale mě osobně vadí, že se hází do pytle celá značka a ne jen např nepovedený model... Všichni víme, že VW umí udělat kvalitní a povedený model, to samé Škoda atd. ale také umí udělat méně kvalití vůz. Zrovna tak Mazda, ne všechny vozy v její historii i současnosti stáli za to, některé také stáli za prd. Nejde házet do pytle celou značku a říct, VW jsou sráče. To nejde.

Ano, závad u nejvíce rošířených značek je více, respektive více se o nich hovoří, jelikož je rozdíl několik tisíc vozů a nebo jen několik stovek vozů. Myslím to tak, že např. cx7 bude mít 50 uživatelů, kdežto pašíka 500 uživatelů. Z 50 cx7 bude mít poblémy 5 uživatelů, kdežto z 500 pašíků bude mít problém 50 uživatelů, tudíž se logicky nejvíce bude hovořit o pašíkovi, protože bude větší množství uživatelů hledat radu - nebo opravu v servisu - proto bude závad u pašíků několikanásobně více a následně se o nich také bude více hovořit... Sakra, pašík, to zní jako z nějaký pohádky

Jinak ano, existují vyloženě špatná auta a pak ta vyloženě skvělá. Všechna si ale svoji pověst získala během několika let a značky, respektive vozy, kterých je mezi lidmi nejvíce, budou také nejvíce omýlané, či kritizované atd.

Osobně si nemyslím, že by konkrétně zmíněné VW (nebo koncern jako celek) patřilo k tomu horšímu. Nejde říci, tahe značka celá stojí za prd a tahle je celá skvělá... (i když, vyjímky by se našli )

Dnešní trh je nemilosrdný, těžko se přijde s nějakou peckou, s vozem, jenž by se vryl do paměti. A ten, kdo vévodí obrovskou kvalitou, nemusí být ten úspěšný (Subaru, Mitsubishi a další). VW se daří, takže je větším terčem na střelnici...

2010-01-05 17:56:24

Je čas se vrátit na začátek diskuse, nikdo tu neobhajuje koncern VW, diskuze vznikla ohledně malých turbomotorů, kam se vývoj benzínů celkem slušně stočil. To že to mazda nezaznamenala je jedna věc a jistě sei jí to vrátí. Píšu to už ale asi po desáté, je třeba trochu objektivity, třeba zmiňovaný koncern VW těžce přidal, porovnávat poslední produkci ve stylu, před lety jsem jel ve dvojkovém passatu není na místě. Holt karta se obrátila, ale stejně tak to japonci můžou vzít zpátky.

2010-01-05 19:06:04

Tak tak, je vidět jak konkurenční souboj automobilek sílí. Ti, kteří byli po zadu dnes stoupají k vrcholu a jsou stále oblíbenější a některé stálice pomalu vyhasínají.

Malé turbomotory se zkrátka stávají trendem dnešní doby a je jen otázkou času, kdy na to přijdou i ti, kteří zatím spí. Podobné to bylo i s naftou, která dlouho hrála druhé housle a dnes se prodává ohromné množství dieselů. Automobilky budou reagovat, jako tomu bylo u Subaru, dlouho žádný diesel, i v dobách, kdy diesely získávali na popularitě a prakticky, nebojím se říci, že již s křížkem po funusu, přišlo Subaru s vlastním dieselem.

"křovinořezy" (návykovej název) se stále množí a ještě se budou množit. Osobně si myslím, že kombinace turba (a dalších vychytávek jako přímé vstřikování, časování ventilů, proměnná délka sání atd.) s malým motorem přinese své ovoce, i kdyby, jak jsem již psal, jen mezi malými vozy, je to zkrátka oživení, co se týče nabídky benzinových motorů. Již to bylo třeba. Benzinové motory začínají ztrácet na oblibě mezi zákazníky...

Třeba Japonci už by se mohli s nečím vyklubat jejich smysl pro kvalitu by jistě dal vzniku spolehlivým agregátům, např. by konečně vznikla kvalitní turba, která něco vydrží

2010-01-05 19:34:12

musím souhlasit s Blueberrym, fakt si tu někde připadám jak na hitlerwágeňáckým foru, kde se donekonečna bude omílat to jak je tdy úžasný spolehlivý apod...

Koncernu se někdy povedlo nějaký auto? Jo to sice možná jo ale poslední to byl snad tuším trojkovej golf, od tý doby šla kvalita rapidně dolu a to co byl vw kdysi a skutečně již zmiňovaný dvojkový passat byl fakt držák kterej přežil půl mega bez úhony, to samý dvojka v golfu a jednička apod... dokonce i někteří mí známí přesedlávají z novejch vw zázraků do těhle opravdu spolehlivejch a poctivejch aut a to si troufám tvrdit, neb mi koncernovejch aut prošlo rukama tolik co možná ne celýmu tomuhle klubu... takže se laskavě uklidněte... kvalita vw skončila rokem y2k, zdař bůh. To co bylo předtím ještě jakžtakž šlo, jsem ochotnej uznat že čtyřka v golfu je ještě jakžtakž udělaný auto ovšem rozhodně ne v tdy a ten zbytek co přišel potom hrůza děs...

a chtěli ste po mně názor jakej mám na tyhle motory tak ho takovej mám že s tím budou jen problémy a že já si osobně radši půjdu koupit šest let starou ojetou hondu do který nevrazím korunu než tenhle šrot do kterýho budu s..t předem zadem, nejsem tak bohatej abych si kupoval levnej mainstream, což ve svý podstatě vw je a vždycky bylo akorát s audinou si hrajou na jakousi prestiž, na kterou ovšem nemají, protože vedle bmw nebo merglu to audina projede na celý čáře.... takže asi tolik, když se teda vrátím na ten začátek diskuze...

I když A8 je asi nejlepší koncernový auto co sem kdy řídil ale je fakt že nic lepšího už neexistuje... a stejně to na skutečný prémiovky prostě nemá.. S klasse mergl je prostě úplně někde jinde, tak si udělejte výlet do bazaru a srovnejte tyhle dvě auta a uvidíte že nekecám. Měl jsem přímou možnost srovnání.

2010-01-05 20:22:00

No jo no, když holt znáš auta nejlíp

Meďák a kvalita? A kdepak by se vzalo? Tohle je právě jedna z těch značek, která upadá.

2010-01-05 20:41:58

Pominu-li, že se to zvrhlo do nekokonstruktivní roviny, tak jen takovej malej dotaz, ......... kde prodávají šestileté hondy do kterých se nemusí vrazit ani koruna, nebo ještě jinak, kde prodávají jakékoliv šestileté auto, do kterého se nemusí vrazit ani koruna? Mile rád si takové pořídím .

2010-01-05 21:01:16

Jinak ještě k těm křovinořezům takový postřeh: motor mazda LF 2,0 l 107 Kw má krouťák 184 N/m při 4 000 ot/min. , ve srovnání s motorem 1,4 TSI, 118 Kw, 240 N/m při 2000 ot/min. Z těchto dat je jasné, že pokud by chtěl mazdovský dvoulitr držet krok s timto motorem ve srovnatelně těžkém autě, tak by se musel točit víc než křovinořez . /to samé motor L3 2,3 l, 122 Kw, 207 N/m při 4 000 Ot/min./ ...........................Označení křovinořezy je zavádějící, motory pracují ve stených prac. otáčkách jako běžné atmosféry, naopak mohou jít i níže.

2010-01-05 21:11:58

Já ještě něco k té spotřebě... nějaký litřík bych u aut střední třídy neřešil,když chceš opici ,musíš mít na banány.


Odpovědět

1 ......... 2  3  4  5  6