Fórum - Téma


1.2TSi a podobné: co na ně říkáte?


Fórum Pokec všeobecný 1.2TSi a podobné: co na ně říkáte?



1  2  3  4  5 ......... 6

2010-01-01 22:27:10

Solná jeskyně je na hovno.... Tedy alespoň pro mne...

2010-01-01 22:29:04

Jde jen o to, že Radek opomenul pro člověka důležitější vliv ovzduší, než-li toho jestli se bude skladovat 1000000 tun odpadu, nebo 1000010tun odpadu z autoprůmyslu.

2010-01-01 22:29:09

tak ještě trocha přirodopisu- rostliny používají fotosintézu, využívají CO2 a produkují O2.......takže ostatní humusy tahají kořeny z půdy.....proto se říká, že jsou deštné pralesy plícemi světa. protože okysličují planetu tak jako plíce živočicha celé jeho tělo......

2010-01-01 22:31:11

Tak z toho přírodopisu by jsi myslím neměla výbornou milá zlatá. Ale to už je fakt jiné téma. Není tu nějaký zatížený Biolog, který by nám pověděl proč se nemají jíst třešně podel cest???

2010-01-01 22:32:21

Vojta: za prvé, zklidni své výrazy! porušuješ pravidla daná tímto klubem, za druhé, těch tun by byla větší kupa a jednou pomalu kvůli skládek nebude kde bydlet.

2010-01-01 22:33:56

Ono se dá bydlet i na železné desce, ať už je z olova nebo z hliníku, jenže když se nemáš čeho nadechnout tam se žít prostě nedá.

2010-01-01 22:35:44

tak na smradlavé skládce si bydli sám. nejlépe na té olověné, teď jsi tomu dal korunu.

2010-01-01 22:37:18

Mluvilo se o moderních skládkách, né o těch socialistických. Pokud nevíš jak vypadá moderní seženu někde průřez.

2010-01-01 22:38:13

Jak je to možné že kde se sejdem tak tam už pak jsme jen my dva??? Udělali jsme si někdy něco? Ustupuju, vy vidíte plíce, což samozřejmě chápu ( zas to neber jako urážku ), já hodl celého člověka.

2010-01-01 22:40:40

nejsem blbý, jestli ty tomu věříš, tak budiž, ale nejsou věčné, to si řekněme na rovinu. a já původně! psal o tom, že jednou se to nemusí vyplatit, než jsi odběhl do bartovic u nás v ostravě. ty skládky tu budou sto let a bordel v nich bude pořád, zatímco vzduch se pravděpodobně vyčistí rychleji, Tímto končím ,protože tato diskuse je o něčem jiném.

2010-01-01 22:44:32

Aááá "milou zlatou" jsem skutečně našel, to mi ujelo, promin. Hele uzavírám mír, vzdávám se, ja nebudu reagovat na vaše reakce a vy na moje ano? Oka? Když se nesnesem nemá cenu to řešit. Chtěl jsem se ještě zeptat co ten náš vzduch vyčistí, ale už neee.

2010-01-01 23:10:25

nemá to budoucnost, co já vím tak se do toho pustil jen koncern a stejně to půjde do kytek protože nastanou známý závady.. váha vzduchu, turbo apod co nepřežije ani 30tisíc... zlatá dvolitrová atmosférická honda vedle toho, sice žere 9 na sto ale koupil bych si ji tisíckrát radši než tyhle "zázraky"

2010-01-01 23:12:08

hans: souhlas, když vememe v potaz, co vše zažila a přežila naše mrkna a co zažívá u nového majitele.......... a s nádhernou spotřebou!

2010-01-01 23:14:43

jj japonci jsou japonci a ti nemají zapotřebí pouštět se do podobných "experimentů"...

jedinej experiment kterýho se držej je tříválec v toyotě yaris.. ale to auto i s tímhle "mikromotorem" jede na dálnici 190 a to je jen litr a nějakých 50kw.. testoval jsem ho a docela jsem čuměl co to auto dokáže.

2010-01-01 23:16:41

jj, jel jsem s ním v létě Praha-Ostrava, pružnost super, dálnice skoro celá v levém a spotřeba mezi šesti a sedmi při tomto tempu...

2010-01-01 23:30:13

Já bych to viděl takto: i kdyby jsme všichni jezdili na kole ,dokud budou jezdit avie.PV3S,trabi ,varťasi,š105 a pod tak to lepší nebude.1 takové auto udělá tolik škodlivin jako možná 20ks dvoulitrů s Euro 3.Ale možná se pletu...

2010-01-01 23:37:27

Mirin: jde hodně o celkový stav vozu, ale v podstatě máš pravdu. známý co dělá na emisích říkal, že viděl škodárny s lepšíma emisema, než měli vozy s rokem výroby 2000.

jde i o to, že dokud se budou emise dělat po známostech a to se budou dělat vždy, tak jsou všechny snahy na.....

a taky můžeme řešit, že na ekologické auto u nás nemá člověk žádnou dotaci, tak proč to kupovat, že??

těch pohledů by byla celá řada.

2010-01-03 21:32:04

Co s těmi křovinořezy??Osobně sem moc rád,že mám klasický 2,0 Mazdu 626 85kw.Měl jsem již podobná auta 2,0,konkrétně Opely Vectra,Calibra,a na běžné TDi,to uplně stačí.A mazda zdá se má lepší akceleraci,hold motor 16V.Taky Mazda má z 0 na 100 za 9,7,což je podobné,jako víše zminovaný Passat.No a spotřebu mám taky slušnou 6- 9 l,dle jízdního stylu.Pravda ty novější auta jezdí za méně(leč ne o tolik)ale hlavně Mazda mě stála pár korun,provoz taky nevyžaduje žádné horentní investice,a hlavně kde ty křovinořezyTURBO budou....až budou mít najeto co naše Mazdy

2010-01-03 21:52:11

Já shodou okolností vlastním zábavný křoviňákovůz Tico s motorem prý od Suzuki 0,8/6v/32kw.Max krouťák má už při 2500ot a nemá omezovač takže točí asi 7000 ,možná i víc .Nejlepší na tom je že na 5 jede 45-160km/hod.Plně obsazené to moc nejede,ale jen s řidičem a 100oktany je to raketa(má jen 640kg) Mám ho jen na popojíždění (pole,vinohrad atd) páč bere 4 litry .Tady je video jak to jede http://www.youtube.com/wa...a_KAjHLYk&feature=related

http://www.youtube.com/wa...A0o1k_B6w&feature=related

2010-01-03 22:31:00

Možná trochu soudnosti by neuškodilo. Kdyby výrobci motorů měli postoj ke konstrukci motorů podobný, jako se zde nezávazně v této diskusi pěstuje, tak ještě dnes možná jezdíme v šesti-litrech. Kdybych mému dědovi /za mlada/ ukázal dvoulitr, který má 100 Kw, tak řekne, že takhle vyhoněný motor nemůže vydžet ani 30 tis. Km. Nebo kdyby mercedes, nebo koncern VW v ´80 letech nezačal cpát naftu do osobních aut /jen tak mimochodem oba začínali na cca. 50 Kw, MB ten "převratný" výkon měl dokonce z obsahu 2,4/, tak se dneska nikdo neprohání ve 130-150ti Kw TDíčkách. Tehdy taky všicni říkali, že je to moc komplikované, že to nepůjde. Je celkem jasné, že podobný vývoj, jako teď zpětně cca. 20 let zaznamenaly turbodiesely, tak čeká i benzíny. Celkem zjevně to všichni pochopili - němci, taliáni, dokonce i francouzi. Jenom mazda nějak ne. A všichni co ještě nepochopili, tak ať si zkusí se svojí dvoulitrovou /nebo i 2,3/ mazdou někdy "potáhat za vousy" něco od koncernu VW s motorem 1,8 - 2,0 TSI, nebo i klidně 2,0 FSI. Pak pochopí kam tem vlak jede, a že motor 1,2 TSI může být ve srovnatelné třídě celkem úspěšný hráč na trhu.


Odpovědět

1  2  3  4  5 ......... 6