Fórum - Téma


'04 MPV, 2.0 DI, sedy kour pri startu, z


Fórum MPV II LW '04 MPV, 2.0 DI, sedy kour pri startu, z

Informace o modelu: Mazda MPV II LW



2011-05-06 19:00:18

Ahoj,

jsem tu relativne novy, ale chtel bych se zeptat, jestli by mi nekdo neporadil.

Kdyz parkuju z kopce, tak pri startu jde z vyfuku husty bily/sedy kour, po nejake dobe to prejde. Pri studenem startu na rovine to zdaleka tolik nekouri.

Dela to uz nejakou dobu, ale s mazdou jezdi manzelka a nejak nebyl cas se tomu venovat. Porad mi to vrtalo hlavou, tak jsem dnes z kontroloval olej (kontrolka nesvitila) a zjistil jsem, ze je dost pod L na merce (dolil jsem 1.5l a jsem na pulce mezi L a F).

Olej byl menen cca pred 4000km, takze spotreba velmi nenormalni i kdyz ma mazda najedo cca 97tkm.

Co si myslite, ze je za problem?

Mam podezreni na turbo -- pokud by byl potreba repas, vite o nekom, kdo to dela (kvalitne)?

Diky za kazdou radu.

2011-05-19 12:35:18

Cece, z fleku mi napada, ci nemas prilis vela oleja v aute...

2011-05-19 12:48:38

sorry, to som napisal rychlejsie, ako som docital cely tvoj prispevok.

Takze: preliaty olej to nebude. Velka spotreba oleja a biely/sedy dym - to vyzera na nejake vnutorne tesnenie. Este odporucam prezriet motor zvonka - napr. po odstaveni - ci ti niekde neodkvapne na cestu/chodnik a pozriet odkial to ide. Turbo sa prejavuje hlavne stratou vykonu motora, piskavym zvukom a casto unikom oleja do vzduchoveho potrubia a tiez unikom popri osi von - mozes mat poteceny blok motora. V prvom pripade to citis na tahu, v druhom to uvidis, ze mas mastno v hadici pred/za turbom (a to moze robit ten dym; pri nakloneni na kopci sa olej niekde nahromadi a mozna ho naraz nacucne a silne zadymi...porozmyslaj), no a v tretom pripade najdes olej pod motorom. Lepsie to dat do servisu pretesnit a vycistit/vyvazit.

2011-05-20 07:59:43

Pry je si jisty, ze jsou to podlozky pod vstrikama, ze na to MPV dost trpi.

V nedeli to vezu k mechanikovi, tak jakmile to bude zvednute, tak to poradne prohlidnu. Pak prijde sundat vana

a pokud jsou to ty podlozky, tak bude nejspis zakarbonovanej saci kos -- tak se uvidi. IHI turba jsou pry dost kvalitni,

takze pri mym dosavadnim najezdu jsou pravdepodobnejsi ty podlozky.

2011-05-20 11:26:20

Tak fajn, v takom pripade to bude lacnejsie aj rychlejsie. Cus!

2011-05-20 12:20:04

No, to doufam. Samozrejme zatim nemuzu nic 100% vyloucit

2013-05-28 14:24:51

Zdravíčko,

chci se jen zeptat jak to dopadlo, protože mám ten samý problém...

Mohl bys napsat jen jestli to byly ty podložky a taky kolik to tak cca stálo?

Budu ti zavázán

Díky !

2013-05-28 16:47:17

No me to nakonec moc nepotesilo, protoze se v podstate delala generalka. Turbo pry melo trochu vuli, ale nechalo se byt, uz tak to bylo za nesmysl.

2 vstrikovace byly na prd (tusim trochu protejkaly), vycistit nesly, nakonec se menily vsechny (vcetne podlozek). Vana sla dolu, motor byl dost zakarbonovanej.

Hlava sla taky dolu, davaly se nove pistni krouzky. Porad si nejsem jist, co vsechno bylo potreba a jestli to stalo to co melo.

Vstrikovace asi jo (to byla asi nejvetsi darda), ale treba veci jako srovnani hlavy + voditka ventilu byly za 5k (coz mi pri zbeznem pohledu na internet pripadalo hodne), tesneni pod hlavu bylo potreba nejake nejvetsi, co mazda dela (je to bezny, ze hlava po prvnim rozebrani potrebuje zbrousit o tolik?) a nakonec stejne nebylo mazdi, ale presto stalo skoro 2-3k, coz mi prislo srovnatelny s cenou zakazkove delanych kovovych tesneni co si kluci na JDM nechavaj delat, plus samozrejme prace a nejake dalsi veci okolo.

Nakonec to i dnes jeste pri startu zakouri, ale mechanik tvrdi, ze protejka olej z turba.

No nevim, kazdopadne mi MPV zere olej jak RX-8, ale ta to ma v popisu prace a tam bych byl naopak nervozni, kdyby nezrala...

Takze bohuzel zadnej jasnej hezkej vysledek neni, jen to byla darda a dodnes nemam pocit, ze efekt odpovida tomu co to stalo. Nemluve o tom, ze mi mechanik doporucil vymenit spojku, ale uz mi nerekl, ze je tam dvouhmotovej setrvak, kterej by se mel vymenit se spojkou (a nebo nejlepe vymenit za jednohmotu). Takze vymenil spojku, nechal tam starej setrvak, kterej je zjevne unavenej, takze pri vyslapavani (nove) spojky zacne hodne skubat, takze je potreba pridat otacky, ale pak se zase pali spojka, takze pujde brzo zase do pr...

Mozna je cas zmenit mechanika, tohle je znamy, ale nejak uz to neni co to byvalo - uz skoro nic nedela on sam

Ale z blizkeho autorizovaneho servisu bych mel taky strach a dobreho mechanika (co jen nevymenuje veci) aby clovek pohledal.

Resp. jednoho znam, ale ten nedela diesely, protoze jsou spinavy

2013-05-28 17:00:50

A jéje ...

No zajedu s tím k našemu známému at na to koukne... Ale když bude nejhůře no tak budu dolévat olej a bude ..

I tak dímy moc za odpověd.

2013-06-02 14:24:18

pallas: Tak ja jsem se dočetl v manuálu na mazdu MPV , že spotřeba oleje může činit až 0,7L na 1000Km...Takže asi tak...

2013-07-23 19:56:35

Tak u mě to je to samý.Mpv mi bere asi 0.6 l na 1000 km.V několika servisech mi řekli hlídat to a dolívat.A tak leju a leju.Olej teda.


Odpovědět