Fórum - Detail zprávy / Odpověď


2014-12-09 12:49:34 RX-8 Poruchy

Tak už to zase valí. Těsnění nakonec trvalo sehnat přes 3 týdny, rozebrat jsem kvůli tomu musel 3/4 motorového prostoru (sání, airbox, baterka, vč. krabic na baterku a airbox, ventilátor ředění vzduchu a jeho ventil, část podlaků, komplet vodní hadice, držáky, rozvody pomocných agregátů, řemenice vodní pumpy, držák alternátoru a pod...).

Ještě jsem se chtěl zeptat.

Auto stálo u známého v garáži a ten když s tím popojížděl - bez mého vědomí, tak mi ho utopil (chcípnutí za studena - následně asi za 2 minuty opět start). Po nakopnutí auto dělalo strašnej randál, čoudilo atp. Nedodržel defloadingovou proceduru a tak to prostě přerval přes benzín tekoucí z výfuku... prostě hovád. Miluju lidi, co o něčem nic neví a pak se do toho se...ou. Ještě mi pak řekne, že jsem měl koupit Golfa. První věc co mě překvapila, byl fakt, že auto po té na studený start smrdí, jako kdyby něco ve výfuku chcíplo. Fakt pekelnej smrad pukavců. Za druhé auto špatně startuje zahřátě. Předtím mi chytalo na brnknutí, teď to prostě točí a jakoby nešlo žádný palivo. Pak nakonec chytlo asi po 15s, velice opatrně a skoro až jakoby nechtělo. Motor byl v super kondici a nevěřím, že jedno utopení i když špatně řešené jej dokáže poškodit. Večer jsem jej ještě pořádně prohnal (7-9 ot. po dobu cca 20ti minut), tak uvidím, jestli jen nebylo ucpané. Nicméně ráno smrdělo snad ještě hůř. Motor jde i po projetí na volnoběh docela hrubě (chvěje se i volant). Nevíte, co za to může? Že bych měl vyhořelý kat? Může mít vliv i na starty? Cívky a svíčky jsou 5tis. staré, takže tam pochybuji, ale zase to utopení, nevím, co to udělá. A co startér, nemohl jej utahat a ten teď má problém se roztočit? Baterka to není, je tam nová 2 měsíce.




Zpět do Diskuze (Fórum): RX-8 Poruchy

Pouze pro online zalogované

Musíš se nejprve zalogovat pod svým uživatelským jménem (případně zdarma zaregistrovat, nejste-li ještě členem klubu).


Registrace nového uživatele
Login (Přihlášení)