Fórum - Detail zprávy / Odpověď


2016-09-14 14:53:33 Premacy CP - Únik nafty z čerpadla

Čidlo teploty po vychladnutí bylo na spodní hranici a navíc jsem sehnal jiný který jsem připojil při zahřátém motoru a startování beze změn.

Takže se vracím zpět k ventilu na spodku čerpadla který je po změření úplně špatně(má 1,2 a má mít 12+-2) a navíc při zapnutém klíčku spíná a rozpíná ve cca 2sec.intervalech.Teprve po nastartování je trvale seplej.Ale zase vzhledem k tomu že jde při odpojeném nastartovat a motor běží tak nevím jestli jak velkej ma vliv na chod motoru.Jak to funguje vám.

Koukal jsem do čerpadla ze zhora a bylo tam čisto.

Jelikož jsem do teť neměl s dizlem moc zkušeností tak auto projel známý a povídá že auto netáhne a vůbec nezakouří to jen k tomu problému že hůř startuje a ještě hůř za tepla.

Takže mě navrhnul kontrolu nastavení rozvodů a hlavně předvstřiku vzhledem k tomu že se rozvody dělaly při výměně vstřik čerpadla u původního majitele.Jěště mi naznačil že to vypadá na opotřebené čerpadlo tak mu trvá dýl než dosáhne potřebnýho tlaku na vstřiky a za chodu má vstřik spoždění a mohla by pomoct změna předvstřiku pohnutím vstřik. čerpadla a potom hlavně silná a dobrá baterka a hold jezdit.




Zpět do Diskuze (Fórum): Premacy CP - Únik nafty z čerpadla

Pouze pro online zalogované

Musíš se nejprve zalogovat pod svým uživatelským jménem (případně zdarma zaregistrovat, nejste-li ještě členem klubu).


Registrace nového uživatele
Login (Přihlášení)